Retur

Er du ikke fornøyd med bestillingen din? Det beklager vi for og vil gjerne høre hvordan vi kan tilfredstille deg!

Vi tilbyr en 30-dagers-tilbake-garanti på bestillingen din. Vennligst kontakt oss innen 30 dager på kundeservice@asuro.no.

Før du returnerer bestillingen din har vi noen krav som må være godkjent. Vær sikker på at du har alle kravene oppfylt før du tar kontakt. Hvis ikke kan det resultere til at bestillingen ikke kan returneres.

1. Kan din bestilling returneres?

  • Produktet du vil returnere må være i lik tilstand som da det ble kjøpt. Har produktet synlig bruksmerker, eller synlige skader, kan det ikke returneres.
  • Har det gått over 30 dager fra bestillingen ble kjøpt, kan den ikke lenger returneres.
  • Du må returnere produktet i originalemballasjen.
  • Produktet kontrolleres for skader forårsaket av kunden, sending av et skadet produkt ved egen feil vil ikke bli behandlet.
  • Angrerettloven gjelder ikke kjøp og avtaler mellom virksomheter.

2. Send oss en e-post

  • Ønsker du å returnere bestillingen din så ta kontakt med oss på e-post. Inkluder navn og ordrenr. Vi vil gjerne også høre hvorfor du ønsker å returnere varen, så vi kan gjøre forbedringer.

3. Fyll ut angrettskjema

  • Fyll ut angrerettskjemaet som ligger i lenken under. Dette printes ut og legges sammen med bestillingen du vil returnere. (Har du ikke printer, kan du også sende oss dette utfylt digitalt på e-post).

Klikk her for angreskjema

4. Send retur

  • Når du har fått bekreftelse av oss på e-post kan du sende din retur.
  • Du kan bestille sending på Posten.no og levere i Post i Butikk, eller pakke bestillingen din og få hjelp med resten i Post i Butikk. Returer sammen med skjema sendes til følgende adresse:


Azzurro AS
Rosenholmveien 25
1414, Trollåsen
Norge